تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

به فروشگاه اینترنتی آینده روشن خوش آمدید. این فروشگاه مرجع مناسب جهت خرید و دانلود مقاله، تحقیق و کتابهای آموزشی و علمی بصورت آنلاین است.


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 34
  • بازدید دیروز : 28
  • بازدید کل : 128876

دستورات مدیتیشن


دستورات مدیتیشن

دستورات مدیتیشن براي راحتی

به نام خداي رحمان و رحيم

مجموعه حاضر، بر گرفته از آثار ‹‌ اشو› بوده وگردآوري آن بصورت تقسيمات: دوازده ماه سي و يك روزه بگونه اي است كه هر روز داراي موضوعي ويژه براي مراقبه است و موضوع مراقبه روزانه و شبانه در اين مجموعه مكمل يكديگر مي باشند.

موضوع مراقبه روزانه ، خواننده را به مشاركت فعالانه و مشتاقانه در روز پيشرو ترغيب مي كند و مطالب شبانه ؛ اهميت آرامش ، وارستگي ، غرقه شدن و رها بودن را به خواننده يادآوري مي كند .

اشو مي گويد : واژه هاي كه يك عارف بكار مي برد بخشي از هيچ نوع نظريه فلسفي نيست كه بتوان آنرا پذيرفت يا رد كرد . ضروري نيست كه خواننده از آنها پيروي كند و به آنها ايمان بياورد. در حقيقت ، خود اين واژه ها نيستند كه داراي اهميت و معنا هستند بلكه بيشتر تاثيرواژه ها مورد نظر است . واژه هاي يك عارف سكوت بر انگيز اند . اين واژه ها پر سر و صدا نيستند . آنها داراي آهنگ ، نوا و موسيقي هستند و در هسته مركز شان سكوت كامل بر قرار است . اگر تو بتواني به عمق واژه ها نفوذ كني ، در آنجا سكوت محض را خواهي يافت و راه آن، پيوند يافتن ، همساز شدن و همگرا شدن با واژه هاست .

در حقيقت ، خواندن واژه هاي اشو ، شبيه گوش دادن به موسيقي و نوعي ممارست ذهني است . شبيه نوشيدن جام مي است ؛ آنرا سر بكش و بگذار مي، كام روح تو راغلغلك دهد .

دوستان و عزيزان همراه ؛‹ تغيير › دليل و برهان محكمي بر زنده بودن ماست ، بياييد؛ انعطاف پذير باشيم ، تا كي مي خواهيم خود را در چرخه بسته چراها محدود كنيم ؟ تا كي مي خواهيم تمام ذهن ، ايده و خلاقيت ها را صرف راهي كنيم كه مي دانيم به جايي نمي رسد و اما حاضر نيستيم شرايط جديد را بپذيريم ، بياييد به جاي چرا ، از خود بپرسيم چطور باشرايط جديد كنار آمده و از آنها به نفع خودمان استفاده كنيم ؟

گفت و گو با خدا ، گشودن بالها براي پرواز است . وقتي با خدا سخن بگوييم ، سبك مي شويم . آشيانه دل ما پر است از اشياي مزاحم، ترسها ، نفرتها ، ناامني ها ، حسرتها و احساس گناه .

سلوك و مراقبه براي پاك كردن دل ، مقدمه ديدارمان باخداست .آنچه را گذشته است ، بگذاريم و بگذريم . ذهن غرق درافكار، همچون درياچه اي آشفته از امواج است و چون فارغ شود ، گويي درياچه به آرامش رسيده است و خداوند زماني در ما تجلي مي يابد كه هيچ موجي در افكارمان نباشد.

یکبار در دریای الهی غواصی کن :

یا به گوهر رسی و توانگر شوی .

و یا غرقه شوی و در گوهر نهان شوی......

هميشه سبز و در پناه خالق سبزيها باشيد.


مبلغ واقعی 60,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 42,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1272

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • هفت گام طراحی زندگی موفق
  • 5 راهکار طلایی برای تغییر در زندگی و کار
  • راز موفقیت آنتونی رابینز
  • دستورات مدیتیشن
  • قانون جذب و کاربردهای آن
  • یک روش عالی برای ارتقای اعتماد به نفس و رفع استرس
  • یک راز موفقیت
  • هیچوقت صد در صد هیچ چیز را برملا نکنید
  • هیچوقت دلسرد نشوید، اتفاق‌های خوب زمان می‌برند
  • هنر گفتگوی کوتاه برای ایجاد ارتباط موثر